2010-01-27

Ikväll är vi piggare och gladare, och jävligt besviken på gynn!
SKulle beställa mina fina bikinisar inför sommaren.. men gynn tyckte 150 kr i frakt var för dyrt denna månaden så måste vänta endaaa till nästa.. :(. It´s not okeeey!

Dagen ha annars varit helt okej jobbat, en hel del att göra men tiden gick snabbt idag så de takar vi för.
Längtar efter min älskling som kommer hem på söndag, & så längta jag efter skev som aldrig nåonsin vill komma hem tills sin bästa väns famn :(

åh så prata jag me klock klockare klockö.. var så himla längesedan min lilladumma vän.
han befinner sig fortfarande i nogre och jobba på onkel tronkel :) han har inte varit hemma på ett helt år, snacka om att han är fast i skiten!.. stackaren!

hahha linus kom nyss in efter ha gått kvällspromenad me ingmar, han ser ut som en vandrande snöögubbe!
Nu blir de hårtorken för hans del! :)

Gooodnight imorgon bli de klippning/färgning fika jobb! PUSSI












Så däär skabbigt är mitt hår nu
imorgon ska en halv meter av!
adioss svitor!




















Kommentarer
Postat av: Anna

kan man få se en bild på snyggsyrrans nya hår/färg eller =)

2010-01-28 @ 14:53:24
URL: http://annaostergren.blogg.se/
Postat av: B

HAHAHHA vad trodde du klockis skulle göra?? han är fast for life!!!

2010-01-31 @ 18:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0