KM i karlshamn

Hejåhhallå¨mina vänner!
vill börja me att tala om att jag spenderade gårdagen i väggahallen, tillställningen var KM för damer !
Fyfaaaan vad tragiskt, fanns ett lag som visste vad en fotboll var för något, och de var Asarum all kredit till dem!
Var spännade första fem minuterna i finalen, sen va allt bara skit.
Kanske.. Rättare sagt orättvist lagen i div 4,5 borde ha straffar på asarum så kanske de hade höjt spänning lite!

Ni få tycka va ni vill om detta tilllägget, men katastrof åt KM för damer.. vill ja säga!

Jävla bitter jag verka vara idag, de är jag me trött, irreterad och väldigt tankeställd, mer än vanligt.
Jobbat, snacka om alldeles förmycket arbetskraft för denna lugna stilla dag på jobbet! stod och trampade på varann!
Har firat mammsi och ingmar.. åh Ätit kroppkakor, det och varma chokladen med massa grädde på jobbet höjde denna dagen till himmelenshöjder!

Snart kommer adaam, tack för de!
 saknar bästis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0