Sliten..

Jobbat även denna dag, lagat mat och nu hamnade jag här framför datorn.
Bäst är väl att försöka undvika datorn så mycket som möjligt, för varje gång jag sitter här,  hitta jag ALLTID något nytt att klicka hem! Illa.. Hoppas min volumemaster och mitt dustIt dykigt ner i brevlåden hemma i jämjö.
Beställt två jackor, men dem kommer i slutet av februari.. märkte jag efter att jjag beställt. Förstå inte varför man lägger upp de på hemsidan om man inte ha skiten? bli så trött..

Jaja träningvärk ha jag i hela kroppen efter söndagsträningen, ljumskarna värker något jävulsk men ja uppskatta de, konstigt nog. Kom nämligen inte ihåg senast jag hade ont nånstans av träning!
Nu blir de till att ta tag i diskningen sen blire gymmet, löpbandet och träning av överkropp, och lite spänst!

Kanske ses där.. Adioooos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0