Väntan på gynn..

1. Gjorde du något 2008 som du aldrig gjort förut? JA en hel del
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nää varje år ha ja sluta äta godis, men lyckas aldrig du.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? njaa bekanta däremot
4. Dog någon som stod dig nära? Nää tur de
5. Vilka länder besökte du? Spanien
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? ett helt knä!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 15 februari
8. Vad var din största framgång 2009? framgång va är de?
9. Största misstaget? Jag ångrar aldrig något.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Är alltid sjuk
11. Bästa köpet? oh my good.. haha gör bara bra köp ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder & tågbiljetter
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min älskling och min familj
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? rappapapapa & alone
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?  Mkt Ledsnare, men lyckligast  när de gäller kärlek!
16. Vad önskar du att du gjort mer? absolut inget
17. Vad önskar du att du gjort mindre? hoppa på kryckor
18. Hur tillbringade du julen? Med släkt och familj
19. Blev du kär i år? Dee blev jag
20. Favoritprogram på TV? Grey´s, scrubs
21. Bästa boken du läste i år? läser inte böcker
22. Största musikaliska upptäckten? Jaduu
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kärlek
25. Något du önskade dig men inte fick? nopee
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tillbringades hemma med släkt, vänner och familj.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?Ett helt knä!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? träningsaktig
29. Vad fick dig att må bra? Mina vännner, älsklingen
30. Vilken kändis var du mest sugen på? what?
31. Vem saknade du? Skeeeevis!
32. De bästa nya människorna du träffade? många gobitar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0