livet är tragiskt

JA egentligen ska man inte klaga, finns människor på jorden som ha de betydligt värre än mig.
Men för tillfället, så käänns allt så himla ledsamt och hopplöst!
Jag var tillbaka, allt kändes så himla bra.. men på ett ögonblick så är jag tillbaka på ruta 1 igen!
välkommen tillbaka lagerberg! FYfaan!
Rehab, förmodligen operation och bara en jävla väntan på att få springa efter en boll igen!
jaha ja ooh vad gör jag när ja känner mig en smula deprimerad?
jo jag beställer kläder, handla och mår bra för dagen.. bra lösning?
jajaaa ska inte sitta här, klaga och bli ännu mer deprimerad.. ha lånat gynnis dator hon åker iväg till gbg imorgon, undra jag vad hon ska göra där..  ;) Men iaf de är en såndär dyrsak appel.. och jag begriper inte speciellt mycke hur den ska används!
Tänte visa bilder på dagens köp men vet i fan hur man spara bilderna, få lägga in dem imorgon
2 bikinisar, en väldigt snygg grå kavaj, en rosa väst me volang, och två underbara bh:ar :)
Adiosss!!

Kommentarer
Postat av: denise

Vet hur du känner dig och det gäller att hitta andra saker som gör en glad. Och tröstshopping is the shit!

2010-03-12 @ 16:29:00
URL: http://carmenandladydiana.devote.se
Postat av: Anonym

de kan du ge dig på :)

2010-03-12 @ 18:29:32
Postat av: Anonym

de kan du ge dig på :)

2010-03-12 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0